Sen varsın
Her şarkıda, her notada duyduğum her seste
Akşam uyuyorum sen.
Sabah uyanıyorum yine sen
Seni sevmekle geçiyor ömrüm
Kendime engel olamadan seviyorum seni
Seni seviyorum demeye korkarak seviyorum seni 
Günahınla sevabınla seviyorum
Yasağın cezanla seviyorum
Aşk gibi sevda gibi ekmek su gibi seviyorum
İçimde sessiz çığlıklar atıyorum
Burnumun direği sızlayarak içim parçalanarak seviyorum
Unutamamak, unuttuğunu bile bile unutulmamayı istemek
Ne kadar da aciz
Sahi hiç geliyor muyum aklına
Aklından geçiriyor musun sende
Özlüyor musun?
Ama nerde
Sen ah sen
Hiç sevmedin ki hiç bilmedin ki özlemedin ki
Benimsin benim ol benimle kal demedin ki
Kalbinde evinde yer vermedin ki
Amaçsız sonu olmayan bir bekleyişti benimkisi
Olur mu acaba diye bir ihtimal dahi değildi
İhtimallerin acizliğiydi
Olmazdı, sevmezdi.
Hiç ama hiç görmeyecekti.
Aşkımın karşılığı sağır kör ve dilsizdi
Ona karşın ben engin denizler kadar seviyordum onu
Ummanlar uçsuz gökyüzü bile tarif edemezdi bu büyüklüğü
Eşi benzeri yoktu eşsizdi
O bana ne kadar sağır ve dilsizse
Bir o kadar çığlık çığlığaydı sevgim
Coşkun bir ırmak gibiydi
Ona rağmen; eşsizdi.
Eşsiz olan neydi
Senin benden esirgediğin aşkın mıydı?
Benim sana doludizgin aşkım mıydı?
Neydi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar