Bu gün günlerden ben! evde yalnız şimdi yataktan kalktım. Çayı koydum. Kendime izin verdim. İşe gitmeyeceğim. Ne olur yani işler mi aksar Hayır bu gün yatacağım yatacağım kalkıp kahvaltı yapacağım. Baktım canım sıkıldı. Sahile inip öyle yürüyüş yapıp biraz dinleneceğim. Sonrada etrafıma bakınıp yanımdan geçen insanların ne dertleri var deyip derin düşüncelere dalacağım. Bir parka oturup Çocukları izleyeceğim ne kadar hayat dolu, ne kadar masum olduklarını yeni bir dünya olduklarını acaba büyünce ne çileler çekip ne kadar hayatlarının farkında olacaklarını evet çocuklar büyürken şekillenir. kimisi büyük işlere yönelir hayatını iyi yönde şekillendirir. Kimisi de gördüğü ve ona tanınan fırsatlarla doğar yeniden. Kimiside aklını bile kullanmaz hayat nereye savurursa oraya gider. Eder eder kendini. İnşallah iyi ve güzel ne ise onu örnek alırlar kendilerine hem öyle olursa hayat daha güzel olur. Daha yaşanılır yer olur. Bende Bu gün böyle geçirmek istiyorum işte
Güzel Düşünceli Yalnız Kadın Resimleri, Duygusal Yalnız Kadınlar, Yalnız ve Masum Kadınlar, Güzel Manzaralı Yalnız Arkası Dönük Yürüyen Kadın Resimleri, Duygusal ve Romantik Tek Kadın Resimleri, Tuvalatle Abiyeli Yalnız Kadın Resimleri, Dekolteli Yal - Göktepe Köyü Web Sitesi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar