Biliyorum sen bir meleksin 
Bana yardım için gönderildin 
Biliyorum sen bir meleksin 
Zor günlerimde çıkageldin 

Yüzümü güldürdün başımı döndürdün 
Acımı dindirdin yolumdan çevirdin 
Eğlendirdin sakinleştirdin 
Ehlileştirdin ve daha bir sürü şey.. 

Canım mısın sen benim misin 
Her şeyim misin sen 
Hoş geldin melek 
Sefalar getirdin 

Ya gelmeseydin yetişemeseydin 
Beni bulamasaydın ne yapardım 
Yarım kalırdım melek 
Biliyorum sen bir meleksin 
Seni sevmem için gönderildin 
Biliyorum sen bir meleksin 
Son demlerimde çıkageldin 

Yüzümü güldürdün başımı döndürdün 
Acımı dindirdin yolumdan çevirdin 
Eğlendirdin sakinleştirdin 
Ehlileştirdin ve daha bir sürü şey.. 

Canım mısın sen benim misin 
Her şeyim misin sen 
Hoş geldin melek 
Sefalar getirdin 

Ya gelmeseydin yetişemeseydin 
Beni bulamasaydın ne yapardım 
Yarım kalırdım melek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar