EHLİYET SON DURUM

Dosyam hazırmış beni arayıp bildirdiler. Hemen gidip dosyamı aldım ve emniyet müdürlüğünden randevu almam gerekirmiş dosyamda bütün evraklar tamammış sadece ehliyet harcı 433 TL, Değerli kağıt ücreti 117 TL Katılım payı 22 TL ödemeleri yapıp emniyet müdürlüğüne dosyamı teslim edebilirmişim. Bende ilk iş emniyet müdürlüğünden randevumu hen yakın 15.03.2017 tarihli gün olan hangi ilçede ise ona aldım. ikinci iş gidip vergi dairesinden harç ve değerli kağıt bedelini 550 TL ödedim. Katılım payını da bir bankadan 22 TL yatırıp dosyamı tamamladım. Allah nasip ederse yarın gidip dosyamı teslim edeceğim. Acaba bana hemen sürücü kartımı verecekler mi? yoksa dosyayı alıp sonraki bir tarihte mi gönderecekler. Çok heyecanlıyım yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim. Başardım ya Başardım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar