O kadar kalbim kırıldı ki anlatamam. Sanki içimden bir şeyler koptu. Canım yandı. tarif edilemez bir duygu. Ölsem daha iyiydi. İnsanın sevdiği tarafından böyle bir davranış beklenmedik bir anda başından kaynar sular dökülürcesine yok böyle bir duygu ya çok kırıldım. Kendi anlattıklarımı düşünemedim  bir gün en kızgın olduğunda beni kırmak için toparladığını. Oysa ben sana güvenmiştim. Seni sırdaşım arkadaşım her şeyim bilmiştim. Ne olursa olsun o beni yaralamaz beni ne olursa olsun anlar dediğim sen meğer kendimi sana anlatırken dertleşip içimi açarken sen ain pusular kurup beni savunmasız anımda sırtımdan benimle vurdun. Değ dimi şimdi sen benim için bittin. benim sırdaşı mı aldın arkadaşımı aldın. Soruyorum. Değ dimi canım sıkılsa sana koşan ben sen sıkıl san bana koşan sen bende seni dinledim. Derdinle kederlendim. Sevincine Mutlu oldum. Ama senin gibi ben seni satmadım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar