İRADELİ
Evet arkadaşlar Sigara bırakma kararım hala geçerli ve ben inatçı bir kişilik olarak kararlıyım. Bırakacağım bu sigarayı günde iki paket sigara içen biri olarak şimdilik düşüş var. Ama tam anlamıyla bırakamadım yemeklerden sonra çok istiyorum. Ve sigara içmek için sanki hep yemek yemeye çalışıyorum. Ben de bu böyle olmaz deyip sigara bıraktırma hattını aradım. Alo 171 i görüştüğüm bayan bana ilk olarak il demi ilçede mi oturduğumu sordu.                                                   -YOK ben köyde oturuyorum deyince                                                                                                          - Peki il'e gelebilir misiniz? diye sordu. Bende                                                                                        _ Çalışıyorum. Gelemem. deyince                                                                                                            _ Size pek yardımcı olamayacağız dedi. Ve ekledi. ilk önce size neyin sigara içirttiğini bulun onu ortadan kaldırın. Ve sigara içen kişilerle daha az aynı ortamda bulunun eşinizde sigara içiyor ise ona da yanınızda içmesine izin vermeyin  Evde iş yerinde sigarayı hatırlatan eşyaları kaldırın. mesela Külük,Çakmak vesaire sigara isteği tam 20 saniye sürüyor. bu sırada kendinizi acil işler sigaranın önüne geçebilecek önemli şeyler bulun yada sakız şeker, çerez atıştırın geçiştirin isteğinizi dedi bende  _Tamam dediklerinizi uygulayacağım. Çok teşekkürler. İyi günler deyip teli kapadım. yararlı olabilecek şeyler bunlar bu sabah sigara parası vereceğim parayla kendime sakız çerez türü şeyler aldım. Sigara almadım. Evet dediği gibi sigara isteğim geldiğinde çok geriliyorum. sakin olmaya çalışıyor kendimle inatlaşıyor sakız çiğniyorum. Çerez atıştırıyorum şimdilik iyi gidiyor. Ve bu çabamın emeğini alıyorum sanki daha rahat nefes alıyor merdiven çıkarken yorulmuyorum. 26.01.2017 PERŞEMBE

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar