Hayat güzel devam ederken bir yerlere gidip sosyalleşelim gezip  eğlendik. eve geldiğimizde üzücü haber bizii bekler ne bileyim. Gün güzeldi. Hiç bitmesin istedim. Ama eve döndüğümde kabus başladı. Bu gün bitsin çabucak istedim. Her şey eski haline dönsün. Sanki rüyaydı uyanınca bitsin istedim. Gözlerimi kapadım. Açtım Her şey yine aynıydı. Olamazdı. Nasıl olurdu. Çok sevdiğim canım sevgilim dengesini bulamıyor.Sanki tepe takla oluyordu. Bir şey olmuştu öylece izlemekten başka bir şey yapamamak dakikalar yıl gibi geçiyordu.ACİLİ aradım.  Sani ömrümden ömür gitti saniyeler yıl oldu. ambulas geldi götürdü. Canım gitti, içim gitti, her şeyim gitti hastaneye vardığımda kontrolleri yapıldı. testler normaldi meğer

"Periferik vertigo, Benign Paroxismal Pozisyonel Vertigo (BPPV) halk arasında iç kulak kanallarında kristal kayması olarak bilinir. Vertigonun (baş dönmesi) en sık görülen sebebidir. Her insanın yaşamı boyunca en az bir sefer de olsa BPPV ihtimali yüzde 10'dur. Başın veya vücudun bir hareketi ile (perde asarken, arabada geri manevra yaparken, bir tarafa yatarken vb) ortaya çıkan baş dönmesi ataklarıdır. Vertigo olmadığı dönemde, yürüme sırasında hafif dengesizlik olabilir. İç kulaktaki yarımdaire kanalları içerisine denge organı üzerinde bulunan kristal taneciklerinin düşüp baş hareketleri ile kanallarda dolaşıp ani uyarılara yol açması sonucunda husule gelen başdönmesidir. Videonistagmograf (VNG) testi ile kristal taneciklerinin yeri saptanıp, yerine göre değişik manevra tedavisi ile düzeltilir dedi DOKTOR  Çok üzgünüm çok, insanın başına ne zaman ne geleceği belli değil ve çok güzel başlayan gün kötü bitebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar